Havkajakkurser en dags

Havkajakkurser en dags fra kl. 10.00 – 15.00

Speciale i havkajakkurser for Seniorer, i små hold max 4 prs. Vi bruger vores store erfaring fra Søværnet med fokus på søsikkerhed. Lær dét der skal til for at komme sikker på vandet i Havkajak og oplev Naturen helt tæt på.

Pris pr. prs. 1,950 kr. max 4. personer     Tilmelding

Ring eller skriv så finder vi en tid der passer

Alle vore Havkajakkurser er modul opbygget – start med et begynderkursus, tag hjem og træn, kom igen og få moduler efter behov. Begynderkurset giver det der skal til for at komme sikker på vandet i Danmark om sommeren.

Lær de grundlæggende redningsøvelser ved kæntring, kom sikker ud og op i kajakken, lær makkerredning og selvredning. Lær at planlægge tur efter evne, vejr og udstyr. Demo af det bedste udstyr på markedet. Vi har havkajakker i mange forskellige størrelser, også en der passer netop dig.

Makkerredning og selvredning de to vigtigste redningsøvelser. Du vil lære dem begge og dermed være klar til at komme sikkert på vandet kystnært i Danmark  om sommeren

Lær den rigtige roteknik fra starten – den energirigtige roteknik forebygger skader, og du vil kunne ro langt længere uden at syre til i overkroppen.

Havkajakskolen Silkeborg havkajak for begynder & øvede

Lær det der skal til, for at komme sikker på vandet, Send en mail harry@havkajakskolen.dk og vi finder en tid. Pris 1,950 kr pr. person